A megrendelések nagyon egyszerűen, az "Árak, árajánlatkérés" menüpont alatt elérhető online űrlapon keresztül adhatók le. A pontosság és nyomonkövethetőség miatt a megrendelések leadására mindenképp ezt a módot javasoljuk.
A leadott árajánlatkérésről a rendszer a megadott e-mail címre azonnal (esetleg néhány órán belül) egy automatikus visszaigazolást küld. (Ha papír formátumú dokumentum formájában is szükség van rá, a levelet ki tudják nyomtatni.)
A beérkezett árajánlatkérést néhány napon belül feldolgozzuk, és küldünk egy hivatalos árajánlatot. Amennyiben esetlegesen néhány nap elteltével mégsem kapna választ, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
Amennyiben az árajánlatot megfelelőnek találja, és ezt számunkra visszaigazolja, összeállítjuk a megrendelést.
A megrendelt anyagokat postai úton juttatjuk el. A postaköltség 50 %-át kiadónk viseli.
Az árlistán feltüntetett egységárak nettó összegek, melyeket 27% ÁFA terhel.
A csomagok ellenértékét átutalással, vagy csekken keresztül lehet kiegyenlíteni, 30 napos befizetési határidővel.
Kérjük, a megérkezett anyagot mindig ellenőrizzék. Ha esetlegesen hiányt tapasztalnak, lehetőleg 1 héten belül jelezzék, valamint addig ne fizessék ki a szállítmányt, amíg a hiányt nem pótoltuk. Egy hét elteltével már nem áll módunkban panaszt elfogadni.